Sesja z 3 maja 2012 dzięki uprzejmości Witox-a, który odwiedził nas ze swoim Derbi X-Race. … 10.04.2012 – reklamacja motoroweru Derbi Senda.   11.05.2012 „Witam, imię i nazwisko firma Probike (…) wszystko zostanie naprawione na gwarancji, tylko motocykl musieliśmy zabrać z Bydgoszczy, zabraliśmy go tutaj do nas do Warszawy, jak tylko naprawa zostanie ukończona to motocykl zostanie odesłany do państwa pod dom (…)” – rozmowa telefoniczna. 25.05.2012Zaszła potrzeba wezwania rzeczoznawcy ponieważ w międzyczasie przy próbie naprawy wyszły kolejne uszkodzenia, wyszły kolejne fakty, które wcześniej nie zostały zauważone, (…) fakty jakie wyszły później i oszustwa z państwa strony (…) próba wyłudzenia pieniędzy jest po prostu karalna (…) z podmienionymi częściami (…) rzeczoznawca twierdzi co innego (…) jest ewidentnie podmiana części, właśnie widać, rzeczoznawca stwierdził na zdjęciu, że takie uszkodzenia nie mogły powstać przy normalnej jeździe, gdyby to było uszkodzenie przy normalnej jeździe to uszkodziły by się tez inne części, części które u państwa w motocyklu są nowe i nie tknięte, (…) takie informacje otrzymałam od kolegi, który rozmawiał z rzeczoznawcą (…)” – rozmowa telefoniczna z pracownikiem Probike S.A. 06.06.2012 „Pana motorower nie kwalifikuje się do naprawy w ramach gwarancji udzielonej przez producenta (…) Pana motorower nie był do tej pory oglądany przez rzeczoznawcę, (…) a tym samym nie dysponujemy protokołem z oględzin pojazdu.” – pismo z kancelarii reprezentującej Probike S.A. Firma najpierw uznaje reklamację, później oskarża klienta o oszustwo i podpiera się opinią rzeczoznawcy, a następnie przyznaje, że w ogóle nie było oględzin przez rzeczoznawcę. Motorower od dnia 19.04.2012 znajdował się w serwisie w Bydgoszczy a od 11.05.2012 w serwisie w Warszawie gdzie w końcu w dniu 18.06.2012 został na zlecenie Probike S.A. obejrzany przez rzeczoznawcę. [wpcol_1half id=”” class=”” style=””] Uszkodzenia z dnia 24.04.2012 opisane przez serwis AlterMotors

  1. – dźwignia hamulca przód
  2. – lusterko prawe
  3. – tylny błotnik (niebieski element za siedzeniem)
  4. – kierunkowskaz prawy tył
  5. – lewa goleń amortyzatora
  6. – guma rolgazu
  7. – pokrywka zbiorniczka pompy hamulcowej przód
  8. – osłona lampy przód + naklejka
  9. – przednia felga (mocno)
  10. – 1 szprycha wygięta
  11. – osłona kolektora wydechowego
  12. – dźwignia sprzęgła
  13. – tarcz hamulcowa przednia
  14. – rysy i przytarcie od tarczy hamulcowej na zacisku przednim
  15. – kierownica
  16. – lewa manetka (guma)
[/wpcol_1half] [wpcol_1half_end id=”” class=”” style=””] Uszkodzenia z 18.06.2012 rzeczoznawca wynajęty przez Probike S.A.
  1. Błotnik tylny – połamany, osłona górna błotnika tylnego,
  2. Kierunkowskaz tylny prawy – porysowany
  3. Rękojeść prawa – przecięta
  4. Koło przednie –  centrowanie koła,
  5. Pogięta część szprych
  6. Zawieszenie przednie – sprawdzenie, pomiar,
  7. Rama – sprawdzenie, pomiar,
  8. Łożyska główki ramy – sprawdzenie.
[/wpcol_1half_end] W czasie gdy motorower znajdował się w posiadaniu Probike S.A. zniknęły z niego uszkodzenia świadczące o awarii/wadzie układu hamulcowego.A przynajmniej tak wynika z opinii rzeczoznawcy, bo w jakim faktycznie stanie jest motorower po prawie 5 miesięcznym pobycie w serwisach mogę się tylko domyślać. 30.08.2012 „W chwili obecnej w ocenie specjalistów z działu technicznego w motorowerze są wyłącznie oryginalne części.” pismo od Probike S.A. Z opinii jakie znalazłem w internecie na temat firmy Probike S.A. wynika, że nie jest to pierwszy przypadek takiego traktowania klienta. Gdybym wcześniej znał opinię na temat tej firmy nigdy nie kupiłbym nic czego są dystrybutorem. Dlatego przestrzegam innych, co może ich spotkać przy współpracy z firmą Probike S.A. Na koniec jeszcze słowo o sprzedawcy firmie Moto Doktor Motocykle z Ostródy. O całej sprawie był oczywiście poinformowany jako pierwszy. Problemem wogóle się nie zainteresował i do dziś twierdzi, że sprawa go nie dotyczy, mając w głębokim poważaniu „Ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej…” Jego rola ograniczyła się tylko do przyjęcia zapłaty, później kliencie radź sobie sam… Dla zainteresowanych, posiadam cały segregator korespondencji z importerem, sprzedawcą, prokuraturą i zdjęcia oraz nagrania. Chcesz ostrzec swoich znajomych? – kliknij lubię to!]]>

Leave a Reply